beatricelundell

- FREDAGKVÄLL

Kategori: Allmänt

 
Gokväll allesammans
Sitter här en fredagkväll och inte gör en skit. vad gör ni andra? :) 
Förbereder lite inför morgon då mina föräldrar åker bort en vecka. Då jag och Syster blir hemma ensamma får se hur det går helt enkelt ;) Mina kusiner kommer över imorn och är här till söndag och sen kommer väl Josefin och nippe på söndag mitt på dan. :) eller får se vad helgen leder till. vad händer hos er en sådann helg? Juste jag började inte lektionen förens klockan 12 idag så tog med mamma på ett gympass runt nio tiden. känner mig rätt duktig ändå andra gången, och fick tillochmed en friivecka den veckan mamma och pappa kommer hem. Så då är det bara att köra gärnet helt enkelt sen får man ju se om jag skaffar gymkort. Och det tror jag fanimig att jag gör också, när man väl är där på plats så är det ju faktiskt hur kul som helst, jag går ju efter ett schema som jag och Jesper har kommit överens om. :) ( jesper, inspektör ) 
Ajaaa hoppas ni får en helt underbar kväll så hörs vi mer imorrn :) 
 
Såhär kul har jag en fredagkväll
 
 
 
PussoLove
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: