beatricelundell

SKÄRPNING

Kategori: Allmänt

Nu känner jag att det verkligen blir dålig uppdatering, jag som sa att det skulle bli en bättring. Men det har varit rätt mycket på sistonde. och har inte orkat brytt mig, och så är det rätt drygt att sitta o mobilblogga, så Sitter just nu framför Lillesysters dator passar på nu när hon ändå står i duschen. Men jag lovar att det ska bli en bättre uppdatering framöver den här veckan eller nästa vecka så får jag en dator från skolan och då kan man ju säga att det säkert blir en bättring eller aa... det blir det :) 
men iaf sitter just nu i vardagsrummet och kollar ( vem vet mest ) och dricker te medans ansiktsmasken värker. 
 
Hoppas ni för en toppen onsdagskväll/lill-lördag 
 
Bjuder på en fantastiskbild på mig och lillesyster ;) haha 
 
PussoLove

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Ofta är din cykel oxå stulen?!

    2012-09-26 | 20:56:41
    Bloggadress: http://sscf.blogg.se

Kommentera inlägget här: