beatricelundell

- TORSDAG

Kategori:

Godmorgon!
Torsdag idag vilket betyder att jag är ledig, och hatar att ha något planerat klockan 1 så har jag ett ärende jag måste gå på. Så det är liksom inte bara att ligga kvar i sängen som tyyyp skulle vara skönt. Och är sjukt trött eftersom att Angelica ringde mig rätt tidigt.. Typ sådär vid 7 tiden .. Tjäääna! Och kunde knappt somna om efter det. (y) och har fortf rätt skapligt med träningsvärk från måndags då jag och mamma va på gym måste ju börja nånstans, imorgon kör vi en omgång till ;)
Alltså jag har nu varit utan face i ca en vecka och 4 dar, kan ni tänka er?!? Trodde aldrig att jag skulle klara mig, men kände så att face tar så himla mycket tid, alltså det finns väl annat att göra eller? Koncentrera sig på typ skolan?gym?vänner?familj? Rätta mig om jag har fel. Än att man bara sitter och håller på med telefonen och datan? Slösar bort sin tid liksom, känns som jag vill börja om på nytt. Och det är NU!

( går inte att ladda upp bilder )

Kommentarer

  • Anonym säger:

    http://www.nattstad.se/vicktoriab

    2012-09-28 | 16:56:45

Kommentera inlägget här: